La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

diumenge, 31 d’octubre de 2010


Algunes imatges del dijous passat per les Gabarres.

dissabte, 30 d’octubre de 2010

divendres, 29 d’octubre de 2010

DIJOUS FELIÇ

La conca del Daró.

Aquest dijous hem repetit la conca del Daró 2010. Molt maca i entretinguda, per pistes i molts, molts de corriols. Bastant durilla no pares de pujar i baixar, més pujada que baixada. Per a mi ha estat una classe particular de com anar amb b.t.t. doncs jo sóc una patata sense tècnica que tot ho basa en la potència i a les pujades hem ficava a darrera en Santi, el rei de l´equilibri, i hem fixava com pujava. A les baixades intentava seguir en Paco de Cadaques i la veritat és que el rato que ho he aconseguit s´aprèn  com anar en bici, per les traçades i com agafa les dificultats. Amb 43 anys i aprenent la tècnica de b.t.t.
Erem en Santi, en Narcís, en Jacint, en Paco i jo. Al final un bon dinar.

dijous, 28 d’octubre de 2010

Unes fotos que he trobat al club ciclista Mongrí.

dimarts, 26 d’octubre de 2010


La setmana passada havia de ser de descans i recuperació, però al final va ser-ho a mitges. La pallissa del dijous amb b.t.t. i la cursa de 10 km. de Girona.

De running 10 km. ( Girona ) de b.t.t. 22 - 32 per un total de 54 km.  i 1 hora tècnica natació.

Aquesta setmana alguna tirada llarga correns.

dilluns, 25 d’octubre de 2010

Totes les classificacions dels 10 km. carrer Nou de Girona AQUI .

El meu resultat

460   SARQUELLA SUBIROS   TATI   M    0:44:30     0:43:29

diumenge, 24 d’octubre de 2010

CRINICA XXXII CARRER NOU GIRONA 10 KM.

Aquesta vegada anava per intentar fer marca personal però no ha pogut ser. Ja a la sortida m´he trobat que les sensacions eren de cames pesades i gens d´agilitat. Suposo que sóc un diesel i no puc sortir adelantant molta gent al principi ni portar un ritme  molt alt, més aviat sóc d´agafar un ritme i portar-lo constant, amb petites variacions. Llavors amb tanta gent com hi havia m´he quedat clavat i durant quasi 2 km. anava lent. Amb una cursa de 10 si surts malament ja no pots recuperar. Possiblement no he sabut trobar els forats per on passar. El cas és que quasi fins el km. 4 no m´he trobat be i la part positiva és que la pujada l´he feta bastant correcte i  els últims 3 km. els he fet a 4´el km.
El circuit m´ha agradat més que els d´altres anys, molta humitat amb temperatura ideal per còrrer.
Al final 44´.

dissabte, 23 d’octubre de 2010

divendres, 22 d’octubre de 2010

DIJOUS FELIÇ


Espectacular sortida la d´aquest dijous amb grans paisatges i ruta entretinguda. Des de Garriguella fins a l´ermita de la foto ( que no em recorda com es diu )  per pistes ciclables i des d´on hem pogut disfrutar d´una vista brutal. Llavors ens hem trobat uns boletaires que ens han recomanat anar fins a Sant Quirze de Colera, llàstima que era per un GR no ciclable, però com que en Narcís és un totterreny i en Santi una cabreta i en Paco el campió dels veterans , en Jacint ja li va be i a mi tant se m´en dona, ens hi em ficat i tot xinu xano durant 1 h. i mitja caminant fins a Sant Quirze. Alguna caiguda pel camí, amb moments que semblaven ( ells )velletes criticant, amb alguna targeta groga-carbassa-tirant a vermella i amb una  història més per explicar als nets, hem arribat a Sant Quirze. A sí, me n´endescoidava del mortal d´en Narcís per sobre la bici, si és que està a la segona joventud, quina fiera!  A la vejez viruelas. I ja de tornada  amb les cames ben esgarrinxades però tots d´una peça i amb una gana de mil dimonis, cap a Can Batlle de Garriguella a dinar. Que no tot és pedalar.
I m´han dit que no em deixaran triar més la ruta. No ser perquè...
 en fi, na fent ....

dimecres, 20 d’octubre de 2010

Després d´uns quants dies torno a tenir vida virtual. Esperem que no torni a fallar. Per si algú està interessat les classificacions desl 10  Km. de la  XXVIII CURSA POPULAR CIUTAT D'OLOT  AQUI .
  I demà si tot va be sortida des de Garriguella amb b.t.t. per descobrir noves rutes. Esperem que sigui tant maco com la setmana passada, com a mínim.
I aquest diumenge els 10 km. del carrer Nou. A veure si puc fer 40´ o acostar-mi.
Aquest va ser el meu temps a Olot.


77   871   SARQUELLA CONSTANCI   FUT   M    VET     00:42:38







dilluns, 18 d’octubre de 2010

La setmana passada em va deixar molt cansat possiblement per la suma de les últimes setmanes d´entrenament. La sortida del divendres amb b.t.t. em va deixar les cames molt pesades i els 10 km. d´Olot ho va rematar. Aquesta setmana hauré de fer el que menys m´agrada, descansar més que entrenar.

De running 12 - 10 - 4 - 10 per un total de 36 km. ,  de b.t.t. 22 - 35 per un total de 57 km. i 1 h. tècnica de natació.

En Gerard ahir a la gimcana amb la cara enfarinada. Va arribar a casa eufòric de lo be que s´ho va passar.

diumenge, 17 d’octubre de 2010

Cronica de la Cursa Popular Ciutat d'Olot (Sant Lluc) (Olot). 10 km.

Aquest matí ens hem dirigit cap a Olot amb en Paco Carrillo i el seu fill per fer els 10 km. d´Olot. Era la primera vegada i no ho tenia molt clar doncs la informació per internet de la cursa no era gens clara. Però ens varem decidir a anar-hi i a les 9 del matí a 4 ºC i un fred de mil dimonis estàvem fent cua per inscriurens.  La meva tàctica per ser la primera cursa de la temporada era d´anar de menys a més i preferia que em sobres a que em faltes. Però com sempre  ja he sortit sense reservar res, a menys de 4´el km. . I la cursa normalment et fica al teu lloc, al grup del teu temps, i és el que hi ha, ni més ni menys. Així que quan portava un parell de km. ja m´he traquilitzat i al meu ritme. Però aquesta vegada m´he trobat fort, m´he trobat be i era questió d´aguantar. Al final 42´ que no està gens malament per a mi, i menys per l´època que som, que no porto un gran entrenament.
El circuit m´ha semblat genial, combinant talls d´esfalt i pista de terra. L´organització una mica justa, si hi hagués hagut molta gent possiblement s´haurien desbordat. De totes maneres aquesta vol ser una crítica constructiva.
El recomano.

divendres, 15 d’octubre de 2010

DIVENDRES FELIÇ

La sortida del dijous feta avui divendres amb b.t.t. ha sortit espectacularment maca. Ahir a última hora varem canviar les Gabarres per Garriguella ( i no era per anar a buscar bon vi ). En Santi, en Narcís, en Paco de Cadaqués el sherpa i jo.
Després d´un bon esmorçar a Garriguella enfilem amb les bicis direcció Valleta, tot seguint la vall, amb uns paisatges macos i desconeguts per tots nosaltres tot i tenir-los com aquell que diu al costat de casa. Llavors un cop travessada la carretera de Llançà enfilem per un corriol cap a Sant Pere de Rodes amunt, amunt fins a trobar una pujadeta que l´hem " batejada " com la pujada de l´enterro perque arribes a dalt just per ser enterrat. I després d´esbofegar un bon rato ( alguns més que d´altres ) pista i fins al Santuari per baixar paral.lel a la carretera esfaltada, agafar un tall del Caixa Girona de Vilajuiga i ja direcció cap a Garriguella.
Al final un bon dinar , 35 km. i 850 m. de desnivell positiu i una ruta molt recomanable.

dijous, 14 d’octubre de 2010

Aquest dies he estat mirant la pàgina de l´Ironcat, per veure si em decideixo. De moment un tant per cent molt elevat em diu que sí però n´hi ha un altre , que és el del seny, que em diu que no. De moment les distàncies i el temps de tall ja les ser, només falta autoconvensem.
natanció 3,8 km. temps de tall 2 h.
natació + ciclisme ( 180 km. ) tall 10 hores.
temps màxim ( + marató ) 15 hores.

dimecres, 13 d’octubre de 2010


La tardó al Puigneulós.

dimarts, 12 d’octubre de 2010

LAS AGUJETAS


Como bien dice la introducción, queremos especificar en este punto como se producen las agujetas y como prevenimos las agujetas. Para ello empezaremos a explicar que es una agujeta.

Agujeta: son dolores musculares que aparecen tras entrenamientos fuertes, cambios de entrenamientos, primeros entrenamientos después del periodo de vacaciones o reposo. Estos músculos producen ácido láctico como productos de deshecho, al enfriarse el músculo tras el entrenamiento, este liquido se solidifica mezclando entre los haces de fibras musculares. También suelen surgir en un aumento de temperatura durante el ejercicio (necrosis a 38 - 48ºC).

Síntomas:

Dolores musculares y dificultades para realizar recorridos completos del movimiento de alguna articulación (por ejemplo, si se producen en los bíceps, a veces es imposible estirar el brazo completamente). Si se produce microdesgarros, el dolor puede ser intenso.

Aparecen generalmente un día después de realizar el esfuerzo, apreciándose rigidez muscular importante y dolor generalizado de los grupos musculares trabajados al realizar cualquier movimiento donde intervengan estos y desapareciendo dichos sintamos al cabo de 3 o 4 días.

2. Causas:

Existen dos teorias acerca de las causas que las provocan:

Teoría del ácido láctico o de lesión metabólica: se puna acumulación de ácido láctico durante el periodo de actividad muscular, por metabolización incompleta de la glucosa.

Teoría del sobreesfuerzo mecánico. Esta teoría ha ido adquiriendo mas importancia. Se produce una lesión mecánica en la zona de las células musculares y tejido conjuntivo muscular.

Diagnostico:

Se trataría básicamente de un auto-diagnostico, teniendo en cuenta las sensaciones descritas anteriormente, y diferenciando con el resto de lesiones musculares el no localizarse el dolor únicamente en un punto concreto. De todas formas, ¿quién no conoce las sensaciones de tener agujetas?

Tratamiento:

En estado agudo, durante los 3 primeros días debe abstenerse de realizar ejercicios de estiramiento intensos. Las medidas más recomendables durante este periodo son:

Baños calientes con esencia de romero, árnica o salvia.
Masaje suave de renovación venosa.
Estiramientos musculares suaves.

Se recomienda en deportistas noveles el continuar realizando ejercicio moderado después de aparecer las agujetas, si bien nunca de mayor intensidad al ejercicio que las produjeron hasta la desaparición de las mismas.

Prevención:

Si no estas en forma, evitar que las primeras sesiones de entrenamiento sean muy intensas. En general, evitar los aumentos bruscos de intensidad del ejercicio, estés en forma o no.

A diferencia de otras lesiones, el calentamiento no tiene efecto de cara a evitarlas o disminuirlas. Hay personas tan en baja forma que solo el calentamiento ya les producirá agujetas.


info treta de http://html.rincondelvago.com/lesiones-deportivas.html

dilluns, 11 d’octubre de 2010


Aquesta setmana passada bon entrenament. Un dia de distància llarga corrents i 2 de doble sessió, natació - b.t.t. i correr - b.t.t.

De running 20 - 10 - 11 per un total de 41 km. , de b.t.t. 20 - 20 - 65 per un total de 105 km. i 1 h. tècnica de natació.

De mica en mica les sensacions milloren i començo a trobar-me be, tot i que és molt aviat. La distància llarga corrents s´em va fer " curta " tot i que tampoc portava un ritme massa alt.  Quan vaig en b.t.t. és quan me n´adono del progrés. També quan intento aguantar un ritme alt corrents, sobretot per la recuperació. Aquest proper diumenge faré els 10 km. de Girona. El que més em costa és el dia o els dies de descans. Però aquest són obligats.

dissabte, 9 d’octubre de 2010

GINCAMA A ULLÀ.

Amb motiu de la Fira de la Poma, el diumenge 17 d’octubre l’Escola Esportiva Futur Esport organitzem una Gimcana Popular per a tots els nens i nenes fins a 14 anys, en el camp de futbol d’Ullà.


Tots els participants tindran la possibilitat de guanyar una bicicleta que sortegem.
La inscripció estarà oberta a partir de les 10.00 del matí i serà gratuïta per a tots.

Caldrà superar un total de 10 obstacles o proves a peu o en bicicleta, totes relacionades amb la poma.
És important portar bicicleta i obligatori l’ús del casc.

També tindrem una carpa dins el recinte firal d’Ullà amb informació i detalls per els que s’acostin a visitar-nos.
Ens veiem a Ullà el diumenge 17 d’octubre

divendres, 8 d’octubre de 2010

DIJOUS FELIÇ

Aquest dijous es tractava de tornar a fer el roadbook d´en Conrad Lloveras per ensenyar-li a en Jacint i en certa manera a en Paco. Doncs be, en Jacint no ve. Tarjeta groga tirant a carbassa per acostar-se a vermella. Res, en Santi, en Paco en Narcís i jo sortim de Torroella passant en mig d´una boira espesa per corriols que jo desconeixia tot i ser d´aquí per enfilar direcció puig segalar i allà sí fer els mateixos corriols qure el passat diumenge. llàstima que des de dalt no es veia res, i  llavors veixem passant  pel castell per anar a Viladamat a esmorçar. A mi això d´esmorçar entremig se´m fa estrany. Però un bon esmorçar mai s´ha de fer estrany. Llavors ja enfilem cap al Montgrí passant per la clota ( els búnquers de l´Escala ) per agafar corriols marcats alguns per la copa gironina d´aquest diumenge. Al final un bon matí de b.t.t. amb 65 km. a les cames i un bon dinar per acabar al portal del mar.

dimecres, 6 d’octubre de 2010

Demà dijous repetirem el roadbook que varem fer el diumenge amb variants. Anirem al puigseglar i després per montgrí fins el Rocamaure.

dimarts, 5 d’octubre de 2010

Les sortides en b.t.t. et permeten gaudir d´un paisatge meravellós i no fa falta anar molt lluny, moltes vegades el tenim al costat de casa.

dilluns, 4 d’octubre de 2010

La setmana passada pel fet de trobar-me cansat vaig preferir reduir entrenament. Això sí, el que vaig fer va ser a intensitat molt alta.

de running 10 - 6 per un total de 16 km. més 44 km. carretera i 45 b.t.t.

dissabte, 2 d’octubre de 2010

Avui en Gerard amb 5 anys ha fet 1 hora de natació i bicicleta. Amb l´escola Futuresport tots els petits tenen l´introducció al triatló.

divendres, 1 d’octubre de 2010

DIJOUS FELIÇ

Cadaqués-Port de la Selva-Cadaques.
En Santi, en Paco, en Narcís, en Jacint i jo després d´un bon esmorçar de truita agafem la b.t.t. i comencem a fer km..
Pel camí de la mina direcció Port de la Selva.
Per després agafar una pista que ens portarà fins a dalt del pení i baixar per anar a buscar el camí de ronda direcció Cadaqués
Algun problemilla però res de greu.

Menorca al fons.
I per acabar un dinar, que per això pedalem.