La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

dimarts, 15 de febrer del 2011

STEFAAN ENGELS REALITZA 365 MARATONS CONSECUTIVES.

El belga Estefaan Engels ( MARATHON MAN ) de 48 anys bat el rècord Guinness al realitzar 365 maratons consecutives, la darrera, al parc de Collserola. Ha passat per set paisos i recorregut en total de 15.041 km. Els metges l´hi varen prohibir córrer quan era petit perque tenia asma, l´enemic natural dels atletes i corredors.

Diu.- " El meu talent no és tant físic com mental, crec en mi mateix i m´agraden els nous reptes, i per això corro maratons. El meu missatge és que si un creu en ell mateix, pot aconseguir qualsevol cosa ".
" La meva vida és fàcil. Em llevo i el meu únic objectiu és córrer una marató. Tardo entre quatre i cinc hores a fer-ho perque vaig entre 100 i 110 pulsacions i no m´importa gaire el temps que hi inverteixo. Perdo fins a 6.000 calories, quan un home normalment en gaste la meitat, aixi que miro de menjar molt. Menjo quatre o cinc vegades al dia i la gent no em creu, però bec fins a 8 litres d´aigua diaris ".

Realment impressionant, i jo que em miro la marató de Barna amb respecte i ell en fa 365 de seguides. Només de pensar-ho ja estic cansat. M´imagino que avui en faig una, demà em llevo muscularment destrossat i en faig una altra i demà passat una altra i l´altre i  l´altra. I així 365 dies seguits un darrera l´altre.  A mi que el que més por em fa és la recuperació post marató, ell no deu tenir temps ni per pensar-hi.

Per cert que després de la mitja de Barna em vaig refredar i quan surto a córrer he passat d´estar súper àgil de cames a trobar-me pesadíssim. Però és clar que després de veure el repte del marathon man això no és res. Si és que al final tot és relatiu i el que per un pot semblar un mon per l´altre és una pedreta.


                                                 Estefaan Engels alias MARATHON MAN.

1 comentari:

  1. El problema dels que no fem maratons cada dia, es que quan sigui el dia i estguem enmig del "fregat", no anirem a 100-110 pulsacions, sino 140-150 o 160.
    A part d'aixó al no tenir la costum de correr tanta estona fa que les cames/cos, et deixi molt més baldat.
    Pero de totes maneres, veure aquest home es per treures el barret.
    Salutacions.

    ResponElimina