La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

dimarts, 15 de juny del 2010

CRONICA II IRONTRAIL LES MEDES - MONTGRI.


Aquest passat diumenge vaig fer la meva primera triatló i de dues coses estic orgullós. La primera d´haver-la acabat i la segona d´haver-la compartit amb la famili, que es molt difícil que m´acompanyin a les curses, pels horaris i pels trajectes llargs i pesats. Aquest com que es feia a casa no hi havia escuses.
La primera part, la de natació, em tenia una mica preocupat.  Volia sortir a darrera i anar fent. Però com sempre ho vaig fer al revés, vaig sortir de la meitat cap endavant. Així que arribo a la primera bolla, que cops de braços, cops de cames i que m´aparto no fos cas que m´enfonsin. Després intento agafar un ritme però estic nerviós. Abans d´arribar a la segona bolla em passa un altre grup nombrós i m´emparenollo que vaig l´últim. Quan giro hi veig que no i veig el que queda, començo a disfrutar i a deixar-me anar. Al final inclús arribo fresc i sobrat de forces. 39´09´´ per fer 1800 mt.
La segona part, la de running surto amb la musculatura una mica freda i fins que no pujo les escales fins la torre muraxa no estic be. Llavors a la recta adelanto gent i em trobo be, molt millor a les baixades ( adelantant gent )  que a les pujades ( adelantant-me ).  Fins que arribo a la cala Calella i començo a tenir els primers problemes musculars que un cop a dalt es fan persistents. Vaig tenir una rampa que mai abans l´havia tinguda. Els dits del peu dret es varen quedar arrunsats cap endins i tirava del tendó d´aquiles. Però em vaig recuperà i vaig acabar a bon ritme. 1h.04´34´´.
La tercera part, la b.t.t., en condicions normals era per disfrutar. El circuit l´havia fet dies abans amb un company, en Nolo, i era genial. Però amb la pallissa que portava i la quantitat de gent que hi havia prou feia tenia si no me la fotia. Moltíssima gent amb rampes i problemes musculars i alguna caiguda, com la d´en Met i la Maria tot i que al final es va quedar només en un espant. Molta il.lusió poder compartir el final del circuit amb la meva neboda la Georgina Sarquella, futura campiona i que en sentirem a parlar. Al final 1h.40´34´´.

Felicitar en Josep Teixidor originari de la idea i a tots els col.laboradors, que sense ells això no seria possible.

2 comentaris:

  1. Felicitats Tati !!!
    Tu també ets un Campió.

    ResponElimina
  2. M'agrada saber que tu vas passar tant bé ;)
    Aqui el campió ets tu, que no tothom pot fer una triatló com la que vas fer!
    Aviam si es pot tornar a repatir, i si et puc acompanyar amb el running i la natació...cosa que serà dificil, però s'intentarà :)

    ResponElimina