La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

dilluns, 31 de gener del 2011

CRÒNICA MITJA MARATÓ BARCELONA.

A les 5 del matí em llevava i a les 5 :30 recollia en Met a Torroella per anar direcció Barna. Molta il.lusió i molta son. Aquesta mitja no l´ havia feta mai i sempre que descobreixes quelcom nou et fa pessigolles l´estòmag.
8.000 inscripcions són moltes i més per una mitja. L´organització va ser exemplar, em va sorpendre, de 10. Com es pot ser tan professional i fer-ho tan be. Per recollir el dorsal no vaig perdre ni 20 segons, hi havia una infraestructura de vestuaris brutal, a la sortida de la prova hi havia calaixos per temps on et col.locaves pel color del dorsal  i on hi havia persones controlant que tot funciones.3  llebres per cada temps, 1:20, 1:25, 1:30, 1:40 etc.
Ja a la sortida la meva tàctica era seguir la llebre de 1:30´ però sense obsesionar-me, si anava malament la deixaria. Fins el km. 5 la vaig aguantar, després fins el km. 10 la veia ( el globus que portava ) a la distància. A partir de llavors i coincidint amb la pluja em vaig dedicar a fer la meva cursa. En Met anava devant, suposo que amb la llebre. Del 10 al 15 és quan vaig tenir més problemes i més dubtes. Però vaig aguantar. Del 15 al 20 em vaig recuperar i a mesura que m´acostava a l´arribada anava a més. Sobre el km. 18 vaig atrapar en Met ( una mica tocat ). L´últim km., del 20 a l´arribada inclús vaig augmentar el ritme.
Possiblement és la mitja que m´ha passat més ràpid, la que he disfrutat més i la que m´ha deixat més sensacions positives.
Al final 1h. 33´59´´,  el 1.514 de 8.100 i marca personal.
En Met molt be fent 1h.34´´ en la seva 2ª mitja.

1 comentari:

  1. Enhorabona Crack..!!
    Corrent no t'atraparé mai..!!!
    I tal com va la cosa en bici ,tampoc..

    ResponElimina