La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

dimecres, 15 de juny del 2011

CRÒNICA IRON-TRAIL LES MEDES. TRIATLÓ MEDES MONTGRÍ.


Els dies abans una mica nerviós reconeg que ho estava. Entre que es feia a casa i l´exigent que és em vaig ficar neguitós. Però aquest pessigolleig ja va be.
Així que a les 8 : 30  passades començavem a nedar. Es tractava d´anar de boia a boia fent un rectangle. 1.800 mts. Em va anar prou be i no em vaig afogar. Només al girar per tornar em vaig desorientar i me n´anava cap a la Meda i vaig estar una estona fent ziga zaga fins adreçar-me. L´any que ve intentarem fer-ho una mica millor.
A les 10 començavem a còrrer. Jo estava reventat de nedar i fins a la Pedrosa les pulsacions em sortien per la boca. Llavos vaig aconseguir tranquilitzar-me i la segona part tot i l´exigent que és la vaig fer millor. Aquest any a diferència de l´any passat vaig disfrutar molt més de tot el circuit. Al final vaig quedar per la 1/2 de la classificació, que està prou be pensant que molts només corrien.
I a les 12 sortíem en b.t.t. Tinguent l´experiència de l´any passat que se surt a tota hostia em vaig ficar una mica adelantat i sense seguir el primer grup, estava per allà davant. Així s´eviten els embussos de les zones tècniques. El circuit millor que el de l´any passat. Alguna rampa al final però en general prou be. Al final bastant endavant.
Vaig probar per primera vegada còrrer amb uns mitjons de compressió i són una passada, jo que pateixo tant de rampes ni una rampa als bessons. Només als quàdriceps i als isquio però els mitjons no arriben tant enlaire.
Triatló exigent, sobretot el tram de runnig.

I aquest diumenge al 3 nacions amb bici de carretera a comprar un formatge a Andorra. Desitjo que no foti la fred de l´any passat.

1 comentari: