La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

diumenge, 7 de febrer del 2010

marxa la selva Vilobí d´Onyar


De broma quan vegi en Paco de Cadaques el penjaré dels ous en un arbre. Tota la setmana diguent-me que era tant fàcil i resulta que 40 km. amb 1200 mts. de desnivell, amb un fangueitx important se m´ha fet duríssima no tant pels trams tècnics, que ni havia, com pel recurregut total. Anem per parts.
Els primers km. esfaltats han donat pas a corriols molts enfangats on s´han fet taps quasi fins al km. 5. Llavors a vingut la 1º pujada, i la segona. Amb aquestes dues ja he quedat cuit.
A la baixada amb la cuberta del darrera gastada, la bici anava on volia, prou feina tenia d´aguantar-me. Els trams tècnics de la línia han estat un desastre total.
La pujada llarga de 550 m. de desnivell l´he fet na fent. El millor el vas de fanta de llimona adalt de tot. Qui no es contenta és perque no vol.
Encara esperava una altre pujada, més cabrona que les altres. I aquesta ja ens portava a l´arribada però encare he tingut temps de caure en una bassa i quedar  enfangat fins a dalt.
Però al final be, inclús m´ho he passat be i he disfrutat i tot. I tornaria, però d´aquí a una setmana que ara estic molt cansat.
També hi havia minis de l´impuls que han participat. L´Anna ha quedat primera, en Guillem sisè i en David no ho sé però segur que ho ha fet molt be. Felicitats a tots ells.

1 comentari:

  1. Vinga home,no serà per tant,primer dius que em penjaràs pels ous ,i després que has disfrutat i tot...!!!Yo l'any passat vaig aprendre molt del fang de la Selva...je,je.
    Tant que aquest any,em sembla que ja no vull aprendre més..!!!
    Sort que em anat al Road book de Navata.Aquí no em trobat tant de fang,i a més donaven esmorzar i xocolata em melindros,gratis.He fet 3º.

    ResponElimina