La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

dimarts, 10 d’agost del 2010

Ara l´Estartit està ple de gent, també està ple de cotxes i també està ple de conductors nerviosos. De vacances sí, però nerviosos i estressats. Tenen pressa per arribar a la platge o per arribar o anar o jo que sé... I surts a còrrer i és un problema i un perill. Per camins forestals no pots anar-hi perque segur que et trobes el conductor subnormal aixecant un núvol de pols. A tota hòstia per un camí de terra. I riuen, els hi fa una gràcia terrible aixecar pols. I si veuen una tiu correns encara van més ràpids. I ara em veig obligat en certa manera a còrrer pel camí vell de Torroella, el que està asfaltat, estret i sense cuneta. I no hi ha ningú que anant en cotxe respecti res. Això és "jo tinc un cotxe i tu no ja t´apartaràs tu. Si anessis amb tractor seria diferent llavors em pararia jo. "
Així doncs sortir a còrrer ara per l´Estartit es pot convertir en un esport de risc. S´ha de còrrer i s´ha de vigilar no ser atropellat. Puta gràcia que em fa.
Avui quasi m´atropellen dues vegades i  encare volien tenir raó. No hi ha respecte per res.
De totes maneres tots quan portem un cotxe ens transformem i les bicis i les persones ens molesten terriblement.
Per cert, avui feia tanta humitat que semblava que estigués al bany maria fent xup xup.

1 comentari:

  1. Hi ha gent que està de vacances i no desconecta, continua en el estat d'estres de tot l'any. Amb lo bo que és poder desconectar fent esport per exemple.
    Jo quan estic de vacances estic tant relaxat que si me punjen amb una agulla no surt sang, jajaja,...
    I quan començo a treballar només me falta plorar. Això és que he desconectat.
    I aquests pixapins, xoriços, domingueros, o com en vulguem dir, ... pitxor per ells, ells s'ho perden si no saben fer-ho, ara que no ens toquin els cullons ni ens atropellin.

    ResponElimina